Prin utilizarea acestui website, sunteti de acord cu aceste conditii de utilizare. Accesul si utilizarea site-ului www.dualstore.ro sunt supuse urmatoarelor conditii de utilizare si tuturor legilor aplicabile. Vizitand si utilizand acest website, acceptati automat termenii si conditiile de mai jos.In cazul clientilor persoane juridice ,termenii si conditiile de mai jos vor tine loc de contract cu care ati fost de acord prin utilizarea acestui site.
Serviciul PickUp and Return este oferit clientilor pentru a avea acces mai usor la serviciile de garantie si post garantie. Nu ne asumam: ambalarea defectuoasa, intarzierile de ridicare sau livrare survenite din orice cauza de catre curier. Nu ne asumam livrarea produselor cu ambalaj sau continut deteriorat.
Termenul REZISTENT SAU REZISTENTE, RUGGED se refera la indicele IP, daca este cazul, si il gasesti in specificatiile fiecarui produs, daca este cazul. Acest termen nu se refera la rezistenta la socuri, soc mecanic, spargere, foc, aruncat, lovit, etc, aceste aspecte nu sunt acoperite de garantie. Mai multe detalii le gasiti aici.
Un telefon rezistent, dar nu la șocuri mecanice, ar fi un dispozitiv care este proiectat pentru a rezista la factori precum apă, praf și alte condiții de mediu dificile, dar nu este special conceput pentru a rezista la impacte sau șocuri mecanice. Acest tip de telefon ar putea fi rezistent la apă și praf, dar ar putea să nu aibă o construcție sau tehnologii specifice pentru a proteja împotriva daunelor cauzate de căderi sau lovituri.
Aceste telefoane ar putea fi utile pentru persoanele care sunt expuse la umezeală, praf sau alte condiții de mediu nefavorabile. Este important să se verifice specificațiile exacte ale unui astfel de telefon pentru a înțelege exact ce condiții de mediu poate rezista și ce tipuri de daune sunt acoperite de rezistența sa.
În general, telefoanele rezistente care nu sunt special concepute pentru protecție împotriva șocurilor mecanice pot oferi o anumită protecție împotriva uzurii și a condițiilor de mediu, dar utilizatorii ar trebui să fie conștienți de limitările acestora în ceea ce privește rezistența la căderi și lovituri iar aceste aspecte nu sunt acoperite de garantie.
Nu suntem raspunzatori pentru materiale foto, video sau text afisate pe alte site-uri.
Email : service@dualstore.ro
Detalii si conditiile Garantiei Standard
ATENTIE! Telefoanele trimise pe garantie trebuie sa nu contina date personale sau sa fie parolate. In caz contrar telefonul va fi inapoiat clientului pentru trimiterea conforma.
Pentru o evaluare si diagnosticare corecta, este absolut obligatoriu sa trimiteti produsul impreuna cu accesoriile primte in pachet.
1. Completeaza atent formularul de serivce:
2. Produsul defect poate intra in posesia noastra:
a. Prin curier - in acest caz, in baza solicitarii dumneavoastra, un curier va prelua produsul defect;( In cazul in care curierul nu vine sa ridice coletul este foarte important sa ne contactati sau sa il trimiteti dumneavoastra la adresa de pe factura ), Curierul nu face ridicari sambata si duminica si in zilele de sarbatori legale.
Curierul poate prelua coletul intre 3-12 zile, atentie, curierul este o firma terta, nu raspundem pentru activitatea lui, nu suntem raspunzatori pentru unele intarzieri sau neridicari din partea curierului. Va rugam sa ne instiintati pe email la service@dualstore.ro pentru orice problema cu ridicarea coletului.
b. Prin expediere - in acest caz, va rugam ca in momentul expedierii, sa aveti grija la:
- Atasati copie dupa cererea de intrare in service.
- Atasarea obligatorie a facturii (copie sau original ) si recomandam atasarea certificatului de garantie al produsului (original);
c. Prin predare personala la easybox
Acum poti trimite produsul in service prin predare pesonala in easybox, nu mai trebuie sa astepti curierul,
Deschide fișa de service de și selectează predare la easybox
Imediat vei primi pe email și SMS un PIN/cod QR cu care vei putea deschide ușa locker-ului în care vei lăsa produsul.
Hai să vedem în detaliu care sunt pașii și condițiile pentru predarea coletului la easybox și ce trebuie să faci dacă l-ai pus în alt locker decât cel destinat.
Ce se întâmplă dacă pui coletul într-un locker greșit
Există posibilitatea ca mai multe sertare să fie deja deschise atunci când ajungi cu coletul la easybox. În acest caz, după scanarea codului QR sau după introducerea codului primit prin sms, e-mail sau din aplicaţie, vei vedea pe ecran mesajul ”Atenţie,easybox-ul are mai multe lockere deschise. Asigură-te că introduci coletul in locker-ul afişat pe ecran!”.
În situația în care introduci coletul în alt sertar, nu-i nimic, se mai întâmplă. Dar scrie-ne imediat pe Live Chat și vom demara procedurile necesare de localizare a coletului prin Sameday, ca să rezolvăm cât mai repede situația.
3. Returnarea produsului dupa reparare se va face prin curier.
Inainte de a trimite produsul, va rugam sa va asigurati ca pe colet este aplicata o eticheta care sa contina urmatoarele informatii:
Expeditor: Nume Prenume
Adresa: Str. Nr. Oras, Judet, nr telefon
Dupa reparatie si teste, la o utilizare normala, produsele cu soc mecanic grav sau contact cu lichide mai pot dezvolta unele defecte minore sau majore,care nu pot fi detectate ( placa de baza fisurata, banda transfer fisurata, baterie intrerupta, etc)
Pentru o evaluare si diagnosticare corecta, este absolut obligatoriu sa trimiteti produsul impreuna cu accesoriile primte in pachet.
Orice produs intrat in unitatea noastra service va beneficia obligatoriu de o igienizare, sterilizare, resetare fabrica si update soft (acolo unde este posibil). Aspect valabil produselor aflate in garantie sau extragaratie. Daca doriti pastrarea datelor, nu vom putea testa produslui in totalitate (GDPR ne obliga sa nu scrolam sau sa accesam memoria unui produs ce contine date personale, ceea ce face imposibila testarea completa). Orice produs intrat in unitatea service cu probleme hardware, va fi desfacut pentru diagnosticare.
Daca produsul nu mai tine de garantie si sunteti deacord sa il reparam contra cost, timpul de reparatie poate ajunge pana la 120 de zile in functie de aglomeratia din service si daca piesa de schimb se afla in stoc sau e necesar comandarea ei. Aceasta perioada se poate prelungii daca producatorul nu are in stoc piesa respectiva. Sunt cazuri in care o piesa nu se vinde separat decat un intreg ansablu. Facem tot posibilul ca costul reparatiei sa fie tot mai mic.
Aici gasesti certificatul tau de garantie:
În cazurile descrise la punctele d-e, de mai sus, taxa transportului la restituirea produsului/produselor, atât turul, cât și returul acestora sunt taxate în contul clientului, cu plata ramburs.
Nu suntem raspunzatori pentru neridicarea de catre curier in timp util, fiind o firma terta, comanda de ridicare se face automat dupa cererea de intrare in service, daca curierul nu se prezinta la adresa indicata, va rugam sa ne contactati sau sa predati dumneavoastra coletul cu produsul defect firmei de curierat avand numarul de ridicare in adresa dumneavoastra de email ( taxele de transport sunt suportate de catre noi, exceptie facand punctele d-e.
De asemenea, DualStore.ro își rezervă dreptul de a nu răspunde pentru :
NU NE ASUMAM AMBALAREA DEFECTUOASA DE CATRE CLIENT LA TRIMITEREA PRODUSULUI IN GARANTIE SAU RETUR.
Orice produs intrat in unitatea noastra service va beneficia obligatoriu de o igienizare, sterilizare, resetare fabrica si resoftare/update soft ( acolo unde este posibil ). Aspect valabil produselor aflate in garantie sau extragaratie )
Manualul de utilizare este pus la dispozitie pentru a ghida utilizatorul cu privire la functionalitatea dispozitivului. Acesta nu este un certificat al tehnologiei. Unele functii pot varia datorita modificarilor, software-ului sau datorita greselilor de printare.
Pentru utilizarea corecta a produsului, inainte de a o folosi, va rugam sa cititi cu atentie instructiunile de utilizare.
• Folositi doar bateria si incarcatorul livrate de compania noastra. In cazul in care folositi alte produse neconforme, puteti intampina diverse probleme cum ar fi supraincalzirea produsului.
• Pentru a beneficia de folosire indelungata si la capacitate maxima a bateriei, va rugam ca inainte de prima pornire sa incarcati bateria pentru 8 – 12 ore.
• Nu aruncati produsul sau bateria in foc, exista risc de explozie.
• Timpul de folosire al produsului se afla in legatura directa cu conditiile de mediu. La temperaturi extreme timpul de functionare al produsului va fi mai scurt, bateria descarcandu-se mai repede.
• Temperatura recomandata pentru utilizarea dispozitivului este 5-35°C,la temperaturi care nu se incadreaza in intervalul anuntat anterior ati putea intampina probleme cu functionalitatea ecranului si a touchscreenului,a semnalului sau alte anomalii, acumulatorul nu mai functioneaza la parametrii normali, se descarca mai repede, telefonul se poate stinge chiar daca ne arata care este 40%60%80% incarcat .
• Nu folositi produsul in conditii de temperaturi foarte scazute sau foarte ridicate sau in medii umede sau cu mult praf. De asemenea, nu lasati produsul sub lumina directa a soarelui.
• Nu loviti produsul si evitati socurile puternice.
• In cazul in care ati varsat apa sau orice alt lichid pe suprafata produsului, va trebui sa il opriti imediat si sa il stergeti cu o carpa moale.
• Nu atingeti incarcatorul, cablul de alimentare sau priza cu mainile ude. Acest lucru poate conduce la soc electric.
• Nu demontati produsul sau accesoriile si nu incercati sa reparati produsul. Demontarea produsului conduce la pierderea garantiei.
Garantie oglinzi auto, navigatiile dedicate, media player, amplificatoare auto, subwoofer auto sau camere auto care necesita legare fire, mufe sau camere marsalier ( ORICE ALT MOD IN AFARA DE CONECTARE ALIMENTATOR LA SLOT BRICHETA AUTO )
Atentie : pentru a beneficia de garantie, este necesar sa montati produsul intr-un centru service cu electrician auto autorizat. Ca dovada de montare este necesar bonul fiscal de la data montarii.
Este acceptata orice unitate cu electricean auto autorizat.
Pentru a putea acorda service produsului dumneavoastra, va rugam sa completati acel formular si va vom contacta in cel mai scurt timp posibil
Atentie : *garantia pieselor de schimb este de 90 zile si este valabila doar daca sunt montate in service autorizat. Pentru garantie este nevoie de deviz montaj si bon fiscal de la data montarii.
*In cazul returnarii produselor cat si pentru trimiterea in service, nu suntem raspunzatori de cartele sim si cardurile sd uitate in aparate sau pierdute.
Garantia produselor noi sigilate este de 24 luni*-PERSOANE FIZICE
Garantia produselor noi sigilate este de 12 luni* PERSOANE JURIDICE
Garantia accesoriilor gen baterii,casti,cabluri,incarcatoare, huse, sd card etc este de 12 luni
Garantia pieselor de schimb este de 90 zile ( garantia pieselor de schimb este de 90 zile si este valabila doar daca sunt montate in service autorizat. Pentru garantie este nevoie de deviz montaj si bon fiscal de la data montarii. )
Garantia castilor si a boxelor portabile cu bluetooth este de 24 luni*
La fel ca si o masina, trotinetele si bicicletele electrice au nevoie de o verificare periodica, pentru o stare perfecta de functionare a trotinetei este nevoie de o intretinere totala la fiecare recomandat maxim 500km, nicidecum a nu se depasi 1000km de folosire. In mentenanta mecanica nu sunt incluse costurile de înlocuire a pieselor ce nu fac obiectul garantiei.Mententanta si reviziile sunt inscrise in manualul de utilizare.
Ce include mentenata / intretinerea:
Produsele respecta declaratiile de conformitate Nr. 1-5 /2000 (H.G. 168/1997) si li se acorda garantie conform cu: O.G. nr. 21/1992, O.G. 34/2014 , si O.U.G nr. 140/2021
*Acumulatorii telefoanelor, tabletelor, castilor bluetooth sau a altor gadgeturi sunt consumabile si au garantie 12 luni. sau un numar limitat de incarcari disponibile in fisa tehnica a aparatului.
Atentie updatul de soft nu tine de garantie, adica daca apelati la noi sa facem update va trebui sa platiti operatiunea de update in service
Produsele noi, second hand sau resigilate se supun acelorasi termeni de utilizare si punere in functiune.
Nu face obiectul garantiei daca unele aplicatii dupa update-ul dezvoltatorului nu mai functioneaza. ( you tube, facebook, netflix, whatsapp, etc )
La modelele waterproof nu fac obiectul garantiei urmatoarele situatii :
* apa intrata pe la mufa de incarcare sau alte sloturi la care nu s-a inchis bine capacul de etansare din cauciuc, nu s-au strans suruburile de la slotul sim ( unde este cazul )
* apa sarata, termala ( mare, ocean, etc ) - apa sarata sau termala ataca garniturile, butoanele, contactele etc
* jet de apa
* piscina cu clor sau alte substante chimice
* apa calda
Nu raspundem de defectele aparute ulterior sau in timpul procedurilor de service la produsele care au suferit contact cu lichide sau urme de soc mecanic.
Pentru a avea garantie asupra reparatiei unui produs, Clientul este obligat sa accepte schimbare tuturor pieselor si subansamblelor din fisa de service dupa diagnosticare.
Dupa reparatie si teste, la o utilizare normala, produsele cu soc mecanic grav sau contact cu lichide mai pot dezvolta unele defecte minore sau majore,care nu pot fi detectate ( placa de baza fisurata, banda transfer fisurata, baterie intrerupta, etc)
ATENTIE! Telefoanele trimise in service trebuie sa nu contina date personale sau sa fie parolate. In caz contrar telefonul va fi inapoiat clientului pentru trimiterea conforma!
Produsele intrate la noi in service , este absolut obligatoriu sa nu fie logate la un cont iCloud, Mi, Gmail, etc sau sa aiba vreo parola sau amprenta active, in caz contrar ele vor fi returnate proprietarului. Spargerea parolelor, conturilor de securitate este absolut interzisa.
Nerespectarea conditiilor de manipulare, transport, pastrare, instalare, punere in functiune, exploatare si intretinere prevazute in conditiile ce contravin standardelor tehnice din Romania:·
Documentele de achizitie nu sunt prezentate ( factura ), au fost deteriorate / modificate sau sunt ilizibile;
- Aparatul prezinta deteriorari cauzate de accidente mecanice, lovituri, socuri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc patrunderi de lichide, super glue si alte substante, expuneri la foc, utilizare gresita sau neglijenta, schimbari ale starii aparatului, pastrarea in conditii improprii – functionarea repetata in regim de mari diferente de temperatura care cauzeaza fenomenul de “condens” intern, expunerea excesiva la umezeala sau radiatii solare, deteriorarea antenei sau a capacelor de protectie sau neglijentei in utilizare;
- Aparatul are display-ul sau touchscreen-ul spart
· Produsul a fost utilizat impreuna cu alte accesorii in afara celor recomandate de producator (alta baterie decat cea recomandata de producator, alt incarcator de retea decat cel original, care poate furniza tensiuni de alimentare diferite decat cea nominala specificata in manualul de utilizare, incarcatoare auto, hands-free);
· Sigiliul aplicat de catre vanzator sau producator a fost deteriorat, sters sau inlocuit;
.Produsul are cititorul de sim sau card memorie rup,fortat, sau pini indoiti. Produsul are mufa de incarcare, slotul sim sau a memoriei externe ( micro sd, sd sau alte tipuri de carduri) rupte, smulse, cu joc.
· Interventii software sau reparatii executate de catre persoane neautorizate sau alte unitati decat cele specificate in prezentul certificat;
. Rootarea neautorizata duce la pierderea garantiei.
.Produsele de tip curele de schimb sau cureaua ceasurilor/bratarilor sunt rupte.
Atentie, daca produsul a fost udat, este obligtoriu a se sterge imediat si se interzice punerea lui la incarcat pana cand produsul nu este uscat complet, in caz contrar produsul poate suferi daune/defecte iremediabile. Produsul respectiv nu mai este acoperit de garantie.
In cazul in care defectul nu tine de garantie sau problema reclamata nu se confirma ,firma noastra va cere la restituirea produsului eventualele taxele de transport platite de catre noi.
Produsele iesite din perioada de garantie sau cele care nu se incadreaza in termenii si conditiile generale de acordare a garantiei nu intra sub incidenta termenului legal de 15 zile de solutionare, termenul de solutionare fiind de minim 30 zile si maxim 120 zile de la data receptionarii in service.
Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 60 de zile de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate si predate centrelor de colectare.
Ce semnifica termenii soc mecanic, actiune mecanica si contact cu lichidele:
Nu suntem raspunzatori pentru datele pierdute din telefon in timpul procedurilor de reparatie hardware sau software
Nu ne asumam daca folia de protectie va prezenta mici zgarieturi sau dezlipiri de pe display sau capac spate in timpul procedurii de service, nu avem cum sa protejam folia ci doar ecranul si carcasa efectiv..
Daca aveti probleme pe partea de software va rugam accesati rubrica suport technic si download sau la service@dualstore.ro.
Daca un produs cu garantie valabila 12 sau 24 luni nu se poate repara in termen legal de maxim 15 zile calendaristice ( aceasta perioada poate diferi daca ne aflam in sarbatori legale sau firmele de curier nu lucreaza din mai multe motive cum ar fi cele meteorologice ),se va inlocui cu un alt produs similar daca e in stoc sau cu altul cu specificatii asemanatoare iar in cazul in care exista vreo diferenta de pret, aceasta va fii discutata cu respectivul client, urmand ca expedierea coletului sa fie facuta in urma acordului scris al acestuia.
Perioada de reparatia a produselor aflate in garantie ce au fost achizitionate de persoane juridice poate dura pana la 45 zile lucratoare.
In cazul in care niciuna din variantele de mai sus nu pot fi indeplinite, se va recurge la restituirea banilor catre client.
Perioada de solutionare in garantie, de 15 zile poate diferi doar cu acordul scris a reclamantului.
Procesul verbal de receptie in service se face pe baza awb-ului cu data inscrisa pe documentul de transport la primirea in unitatea service.
Timpul de operare a telefonului depinde drastic de modul de folosire al aparatului astfel: a. 1 minut de convorbire, access GPRS, WI-FI, IRDA sau BLUETOOTH reduce timpul de standby cu 30-90 min; b. 1 minut lumina ( tastare, jocuri, organizer ) sau acces memorie externa – MMC, SD, etc reduce timpul de standby cu 60 min; c. 1 minut cautare retea reduce timpul de standby cu 5-10 min.
Timpul de reparatie al produselor aflate in afara garantiei sau care nu mai fac obiectul garantiei, poate dura intre 30 si 120 de zile lucratoare ( depinde daca piesa necesara se afla in stoc sau trebuie importata, daca produsul se trimite la producator ( China sau Hong Kong ) timpul de reparatie poate ajunge pana la 9 luni. Daca clientul nu este deacord cu aceste termene, produsul se returneaza inapoi catre acesta.
IMPORTANT: Ecranele LCD/LED ale produselor electronice comercializate de noi respecta normele ISO 13406-2 Clasa II. Toti producatorii de laptop-uri/tablete folosesc Clasa II, care inseamna, in general, Ecran de calitate = Ecran cu maxim 3 pixeli defecti grupati si 5 imprastiati (in functie de interpretarile particulare ale fiecarui producator aceste valori pot sa difere). Acest lucru inseamna ca produsul Dv nu poate fi returnat sau schimbat pe motiv ca are 1 sau 2 pixeli morti.
Toți producătorii se raportează la standardul ISO 13402-2, în sensul că un ecran LCD face obiectul garanției dacă numărul de pixeli raportat la rezoluția ecranului depășește un anumit barem.
Tabelul de mai jos prezintă numărul de pixeli defecți acceptați per un milion de pixeli (conform standardului ISO 13406-2):
Rezoluție nativă | Număr de pixeli | Număr de milioane de pixeli | Defecte acceptate |
1024 x 768 | 786,432 | 0.8 | 2 |
1280 x 1024 | 1,310,720 | 1.3 | 3 |
1600 x 1200 | 1,920,200 | 1.9 | 4 |
2048 x 1536 | 3,145,728 | 3.1 | 6 |
Tabelul de mai jos prezintă numărul de sub-pixeli defecți acceptați per un milion de pixeli (conform standardului ISO 13406-2):
Rezoluție nativă | Număr de pixeli | Număr de milioane de pixeli | Defecte acceptate |
1024 x 768 | 786,432 | 0.8 | 4 |
1280 x 1024 | 1,310,720 | 1.3 | 7 |
1600 x 1200 | 1,920,200 | 1.9 | 10 |
2048 x 1536 | 3,145,728 | 3.1 | 16 |
IMPORTANT 2: La unele tablete, in general la cele foarte subtiri sau cu ecran capacitiv, displayul poate "fluctua" mai mult sau mai putin, cand apasati pe spatele ecranului. Aceasta fluctuatie NU se considera problema tehnica, intrucat este implicit cauzata de constructia tabletei PC. Daca va deranjeaza, puteti returna produsul in cele 14 zile prevazute de lege pentru returnare. Alta problema intalnita uneori la tabletele PC cu chipset A10 si care NU este considerata problema tehnica, este utilizarea deficitara a touchscreenului cand tableta PC se afla la incarcat. Si in aceasta situatie, va rugam sa returnati produsul in primele 14 zile, daca nu sunteti multumit de produs.
IMPORTANT 3:Telefoanele dual sim pot avea o receptie a semnalului cu 2-5% mai mica ca cele single sim,mai ales in reteaua 3g digi mobil,pentru a evita acest lucru,cei ce utilizeaza reteua digi mobil,va recomandam sa alegeti modelele compatibile cu frecventa 3g 900 mhz .Datorita conventiei intre digi mobil si vodafone ,in momentul cand semnalul digi mobil pe 2100 mhz scade sub un prag minim ,telefonul trece automat in roaming national pe reteaua vodafone 900 mhz.
Important 4 :Updatul software nu tine de garantie si se achita ,daca faceti update pe cont propriu si produsul se defecteaza ,nu tine de garantie refacerea acestuia.
NU SUNTEM RASPUNZATORI DACA CURIERUL NU A RIDICAT COLETUL DUMNEAVOASTRA DIN ORICE MOTIV. PENTRU A BENEFICIA DE GARANTIE ESTE NECESAR SA VA ASIGURATI CA PRODUSUL DEFECT AJUNGE LA NOI.
Durata medie de utilizare este de 2 ani de zile.
Semnificatia codurilor ip si wr pentru telefoanele si ceasurile smart:
Atentie: Toate testele de rezistenta la apa, soc (daca este cazul) si praf sunt facute in laboratoarele producatorilor. Rezistenta la apa este conform indicelui ip doar la contact cu apa pura, la o temperatura ambinetala( fara sare, clor, acid, alcool, zahar etc). Evitarea expunerii produselor la jetul de apă este obligatorie – nu este acoperit de garanție. Rezistenta la socuri (daca este cazul) este in functie de fiecare producator in parte si se refera la soc accidental pe suprafete plane (scapat accidental).
Daca se scufunda intr-o apa calda sau prea rece, rezulta fenomenul de condens (nu este acoperit de garantie)
Se pot adăuga litere pentru a furniza informații suplimentare despre protecția oferită de dispozitiv:
Semnificatia indicativului WR :
Indicatie WR pe cadran sau pe carcasa ceasului |
Contact accidental cu apa |
Dus | Inot | Scufundari neprofesionale | Scufundari profesionale | Folosirea remontoarului sau a butoanelor sub apa |
---|---|---|---|---|---|---|
Fara indicatie WR | Nu | Nu | Nu | Nu | Nu | Nu |
Cu indicatie WR | Da | Nu | Nu | Nu | Nu | Nu |
Cu indicatie WR 30m/ 3 ATM/ 3 Bar/ 100 ft | Da | Nu | Nu | Nu | Nu | Nu |
Cu indicatie WR 50m/ 5 ATM/ 5 Bar/ 165 ft | Da | Da | Nu | Nu | Nu | Nu |
Cu indicatie WR 100m ÷ 200m/ 10 ATM ÷ 20 ATM/ 10 Bar ÷ 20 Bar/ 330 ft ÷ 660 ft | Da | Da | Da | Da | Nu | Nu |
Cu indicatie WR peste 200m/ 20 ATM/ 20 Bar/ 660 ft | Da | Da | Da | Da | Da | Nu |